L'ultime tendenze di salute, stile di vita è cultura pop furnite à voi!
 

Fb. In. Tw. Esse.

9 CONSIGLI PER STOP L'AVVIGLIA DI ZUCCHERU

9 CONSIGLI PER STOP L'ANIMA DI ZUCCHERU-min

I cravings di zuccaru afectanu assai persone. Fortunatamente, pudete evità l'urgenza seguendu cunsiglii cum'è attaccà à un pastu sanu è sanu, mettendu in muvimentu, avè un fruttu in manu è beie acqua.

Avete sempre sperimentatu cravings di zuccaru ? Ottene un candy bar, è ne vulete un altru duie ore dopu. Tuttu ciò chì vulete hè di piglià una presa di qualsiasi snack sugary. Cù parechje persone chì anu bramosu di zuccaru, i prufessiunali di a salute indicanu questu cum'è un ostaculu per aderisce à una dieta sana. Hè impurtante di ricurdà chì tali brame ùn mostranu micca chì u vostru corpu hà bisognu di l'alimentariu. Piuttostu, hà da fà cù ciò chì hè in u vostru cervellu. Hè per quessa chì avemu ristrettu i seguenti 9 cunsiglii per aiutà à ùn dà micca à i cravings di zuccaru.

Fate un pastu sanu è sanu

Un aspettu di i brami hè chì ùn significa micca chì avete fame, ma u vostru cervellu chjama per una certa ricumpensa. Sfurtunatamente, resistenu à questu urge ùn hè micca faciule. Tuttavia, cuncintrate nantu à un alimentu sanu chì vi lascia sanu per più tempu pò aiutà à fà u truccu. Quandu avete a brama, hè bonu per uttene un veru alimentu immediatamente per contru.

Dunque, significa chì duvete sempre avè qualcosa in tenda per tali scenarii. Ùn mancate snacks sani in cucina. Inoltre, pudete preparà alcuni pranzi sani prima, per esempiu, quelli ricchi di proteini cum'è ova, pesci è carne chì aiutanu à curà a vostra fame. Ricurdatevi, avete bisognu di mantene a resistenza quandu a brama di zuccheru spunta è evite u junk quant'è pussibule.

Pigliate i pasti regularmente

In più di manghjà pasti sani chì vi lasciaranu più sazi per più longu, avete da manghjà regularmente. Se pigliate troppu tempu prima di manghjà u vostru prossimu pastu, a probabilità hè chì averà brama di zuccaru, è site più prubabile di dà.

Dunque, pudete scopu di manghjà dopu ogni 3 à 5 ore. Fendu questu, aiuterà à stabilizà i vostri livelli di zuccaru in sangue. In particulare, pudete piglià più proteini, grani integrali è altri alimenti ricchi di fibra chì vi lascianu più sanu per più tempu. Inoltre, pudete rompe in i vostri pranzi, perchè ùn manghjate micca.

Pigliate una doccia calda

E persone trattanu cù i cravings di zuccaru in modu diversu, è piglià una doccia calda hè dimustratu benefica. Dunque, pudete ancu dà un colpu. Tuttavia, assicuratevi di mantene l'acqua calda, sempre chì site cunfortu. Ùn esse in una fretta; pigliate u vostru tempu dolce; 5 à 10 minuti in a doccia calda o bagnu hè perfetta. Lasciate l'acqua falà nantu à e spalle è in daretu mentre senti u calore. Quandu tuttu hè finitu, a vostra brama di zuccaru serà prubabilmente finita.

Una caminata rapida pò fà u truccu

A volte, tuttu ciò chì hè necessariu per alluntanà a brama hè di esce è di fà una caminata rapida. Facendu questu vi aiuta à alluntanassi da l'alimentu zuccheru chì vulete tantu. Inoltre, pudete ancu curriri, fà alcuni squats, alzà pesi o fà qualsiasi altru eserciziu chì pò aiutà à alluntanà a vostra mente da a brama. postu chì un cambiamentu di scenariu puderia esse ciò chì avete bisognu.

Pigliate un Fruttu

Avè un fruttu à manu hè una bella manera di evitari i brami di zuccaru. Quandu hè a vostra portata, pudete facilmente catturà è pigliallu invece di andà per u vostru snack sugary. A bona cosa di u fruttu hè chì hè carricu di nutrienti è fibre benefiche per u vostru corpu. Dunque, ùn solu ùn mantene micca i brami, ma mantene u vostru corpu sanu in u prucessu.

Ùn vuleria micca sminticà a dulcezza naturale di u fruttu, perchè ùn sia micca paura di andà per ellu. Dunque, assicuratevi di avè qualchì banana, ananas, aranciu o mela intornu. I frutti secchi è i noci sò ancu una grande opzione.

Bei qualchì acqua

Sicondu certi individui, stà idratatu aiuta à evità i brami di zuccaru. À u cuntrariu, quandu i so corpi sò disidratati, tendenu à avè l'urgenza di piglià articuli zuccherati. Dunque, pudete ancu pruvà stu marcianise. A prossima volta chì vi sentite cum'è tuttu ciò chì avete bisognu hè un snack sugary, un candy bar, o qualcosa di simile, pigliate un biccheri d'acqua è beie invece. Questu hè sanu è ti lascia sentu cusì idratatu.

Stà luntanu da i triggers

Ci hè un articulu particulari chì provoca i vostri brami di zuccaru? Sì cusì, saria megliu per evità. Questu, dunque, significa chì avete da sapè ciò chì hè esattamente è evitari. Hè un locu o attività chì vi fa vulete piglià quellu snack sugary è assai nantu à questu? Fate u vostru megliu per alluntanassi o passendu davanti à tali.

Get Somebody Sleep

Avete bisognu di un sonnu abbastanza è di qualità per stà sanu. In più, quandu si dorme bè, pudete ancu riduce i vostri brami. Dunque, evite tuttu ciò chì vi impedisce di riceve u sonnu di qualità chì avete bisognu. Inoltre, evite micca qualsiasi distrazioni o attività chì ponu impedisce di dorme abbastanza, cum'è fighjà a TV prima di andà in lettu.

Mantene i vostri Livelli di Stress in Check

Ci sò casi quandu certi sperienze cravings di zuccaru per via di u stress eccessivu. Se questu hè u casu, hè cunsigliu per evità tuttu ciò chì pò purtà u stress. Quandu avete infine gestione questu è avete tuttu sottu cuntrullatu, stà più sanu è pò ancu evità l'urgenza di piglià snacks zuccherati.

cunchiusioni

Certi individui ponu piglià l'alimenti junk è zuccherati in moderazione senza prublemi. Sfurtunatamente, l'altri soffrenu di l'urgenza, è ùn parenu micca avè una presa è cuntrullà si stessi. Vulenu ottene ciò chì anu brama è pigliallu. S'ellu hè u casu, hè impurtante per evitari perchè questi sò abitudini malsani per stà luntanu. Ùn cede micca à i cravings di zuccaru si ùn vulete micca esse addicted. A bona nutizia hè, certi cunsiglii ponu aiutà cù a vostra lotta. Pudete fà una caminata quandu l'urgenza spunta, piglià un pastu sanu chì si riempie, beie acqua, pigliate un fruttu o mantene fora di i triggers.

Post tags:

Barbara hè un scrittore freelance è un cunsigliu di sessu è relazioni in Dimepiece LA è Peaches and Screams. Barbara hè implicata in diverse iniziative educative destinate à rende i cunsiglii sessuali più accessibili per tutti è à rompe i stigmi intornu à u sessu in diverse cumunità culturali. In u so tempu liberu, Barbara li piace à sparà per i mercati vintage in Brick Lane, esplorendu novi posti, pittura è leghje.

Ùn avete micca permessu per registrà