L'ultime tendenze di salute, stile di vita è cultura pop furnite à voi!
 

Fb. In. Tw. Esse.

COSA FAI U VIN PER U TU CORPU ?

COSA FA U VIN PER U TU CORPU-min

U vinu hè classificatu cum'è una bevanda alcoolica prodotta da uva fermentata. Contene etanolu cum'è u so cumpunente principale chì obstruisce i nervi in ​​u core. U vinu hà i so benefici.

U vinu hè statu utilizatu per decennii in u mondu per diversi scopi. A ghjente dice chì aiuta à prevene l'ictus, a malatia di u cori è a diabetes. Inoltre, impedisce l'infezzione di u trattu digestivu chì pò causà ulcere. Ùn ci hè micca abbastanza evidenza per pruvà chì questi presunti benefici sò. I scientisti revelanu chì certi sustanzi chimichi di u vinu benefiziu a circulazione di sangue è l'effetti antioxidanti di cori chì impediscenu i coaguli di sangue. Tuttavia, u cunsumu eccessivu di vinu hè dannusu per a vostra salute. Stu blogu spiega in modu sferente chì u vinu affetta u corpu.

Benefici putenziali per a salute

Altamente in antioxidanti

U vinu hè trà e bevande ricche di antioxidanti. L'uva cuntene una quantità elevata di polifenoli chì riduce a inflamazioni è u stress oxidativu. L'antioxidanti sò cumposti chì impediscenu a distruzzione cellulare causata da u stress oxidativu è a inflamazioni. Questa cundizione di stress oxidativu risulta da un sbilanciu trà molécule instabili è antioxidanti chjamati radicali liberi, chì causanu danni à e cellule. Sicondu i nutrizionisti, l'uva di vinu rossu cuntene antioxidanti più altu ch'è l'uva bianca. Cusì, u cunsumu di vinu russu eleva a quantità di antioxidanti di u sangue cumparatu cù u vinu biancu. Una ricerca di duie settimane in quaranta adulti hà cunclusu chì piglià 400 ml o 13.5 uncesi di vinu rossu aumentava regularmente u statutu antioxidante. I livelli più altimi di antioxidanti sò ligati à i risichi di malatie ridotti. Per esempiu, u vinu russu hè ligatu cù una probabilità diminuita di u stress oxidativu di Parkinson è Alzheimer.

Combatte a inflamazioni

U vinu hà sustanzi cù proprietà antiinflamatorii, hè cunsideratu trà l'alimenti chì reducennu l'inflamazioni - una cundizione chì in i stadi aguti, eleva a suscettibilità di disordini autoimmune, malatie di cori, è certi cundizzioni di cancru. Inoltre, e cundizioni cum'è l'estressu pò esse più mitigate per l'esercitu è ​​​​a dieta. A ricerca spiega chì i composti di resveratrol in u vinu puderanu benefiziu u corpu è mostranu attributi antiinflamatori. Un certu studiu realizatu nantu à 4461 persone hà dimustratu chì una ingesta moderata di vinu hà purtatu à una risposta inflamatoria bassa. I participanti chì anu pigliatu 40 grammi o 1.4 uncesi di alcolu ogni ghjornu anu una inflammazione più bassa di quelli chì ùn anu micca. Una ricerca hè stata fatta nantu à 2900 donne chì beie un vetru di vinu. I risultati anu truvatu chì i marcatori inflammatorii de-escalated eranu ligati cù quelli chì shunned alcohol.

Supporta a salute di u core

A ricerca suggerenu chì e persone chì piglianu una quantità adatta di vinu anu diminuitu i risichi di malatie cardiache. I sperti dicenu chì una alta cuncintrazione di antioxidanti polifenoli in u vinu rossu aiuta à riduce i risichi di malatie metaboliche, colesterolu altu è pressione sanguigna. I studii suggerenu chì u cunsumu di vinu rossu diminuisce a pressione di sangue è a malatia di u cori in i persone chì soffrenu di sti cundizioni. In ogni casu, alcune ricerche mostranu chì u cunsumu di u vinu rossu ogni ghjornu ùn affetta micca a pressione di u sangue in l'individui sottu u funziunamentu normale di u corpu o quelli infettati da a malatia di u cori. Inoltre, u vinu puderia interferiscenu cù i medicazione di a pressione di sangue, mentre chì l'eccessivu di bevande hà effetti avversi nantu à u cori, soprattuttu l'alte probabilità di malatie di u cori è a pressione sanguigna elevata.

Combatte a malatia di u fegatu

U cunsumu di l'alkohol hè spessu causa di malatie di u fegatu. In ogni casu, una ingesta moderata di vinu rossu hè assuciata cù a salute di u fegatu megliu in parechji casi. A ricerca realizata in u 2018 hà stabilitu chì una ingesta curretta di vinu hà riduciutu a fibrosi di u fegatu in e persone chì soffrenu di a malatia di u fegatu grassu non alcoolicu. Tuttavia, l'effetti di u vinu nantu à u fegatu ùn sò micca chjaru. Ancu s'ellu riduce u stress oxidativu, u cunsumu eccessivu pò elevà i trigliceridi è l'acidu uricu, chì distrugge u fegatu. Hè bisognu di più studii nantu à l'impattu di u vinu nantu à u fegatu.

Risichi per a salute

Puderia causà cancer

Certi studii suggerenu chì piglià un vinu moderatu riduce certi risichi di cancru. Tuttavia, un istitutu di cancru sustene chì u cunsumu di l'alcohol porta à u cancru, in particulare quandu hè cunsumatu eccessivamente. Sviluppa toxine in u vostru corpu, crea l'ossidazione, è distrugge i tessuti di u corpu. Questu mostra chì i pussibuli impatti avversi di l'alcohol supere i so benefici in u corpu. L'istitutu di u cancru mette in relazione u cunsumu d'alcohol cù parechji tipi di cancru, cumprese a gola, a bocca, u colon, u pettu è u fegatu. Piglià u vinu in moderazione hè amichevule per parechje persone, ma l'eccessi di quantità deve esse evitata. L'alcoolu eleva l'estrogenu in u corpu, questu hè u listessu chimicu chì sustene a crescita di e cellule cancerose. I scientisti suggerenu chì l'ingesta di vinu rossu hè menu ligata à i risichi accumulati di cancru di mama. A ricerca realizata in u 2012 hà dimustratu chì l'inhibitori di u vinu biancu è di l'aromatasi truvati in u vinu rossu più bassu quantità di estrogenu è elevanu a testosterone in e donne vicinu à a menopause.

Escala a freccia di u core

L'alcolu regularmente pò elevà u risicu di battimentu cardiacu rapidu è anormale o fibrillazione atriale. I scientisti coreani anu osservatu i risultati da 9.7 milioni di pazienti è sopra per determinà u numeru di malatie cardiache cuntratte. I risultati anu dimustratu chì e persone chì bevianu ogni ghjornu avianu u risicu più grande di quelli chì piglianu una o duie volte à settimana. Una cunnessione trà u binge drinking è a cundizione ùn hè stata stabilita.

Impedisce l'assunzione di folate

L'alcolu obstruisce l'assunzione di folate, una vitamina B chì si combina cù l'altri per furmà l'ADN è hè vitale per a divisione precisa di e cellule. Inoltre, l'alcohol inactivate folate truvati in i tessuti di u corpu è u sangue. Questa interazzione puderia spiegà cumu l'ingesta di l'alcohol aumenta a probabilità di cancru.

U vinu hè dannosu per l'allattamentu è e donne incinte

L'alcohol hè periculosu per e donne incinte è chì allattanu. I sperti suggerenu chì u vinu pò purtà à disabilità congenitale è diversi effetti sensittivi nantu à u zitellu nascitu. A ricerca mostra chì u sindromu di l'alcoholu fetale è l'abortu sò ligati à u cunsumu di vinu. Inoltre, pò causà prublemi di cumportamentu è di sviluppu dopu à a nascita.

cunchiusioni

I studii mostranu chì u vinu occasionale hè sanu. Offre antioxidanti, puderia sustene a longevità, pò aiutà à prutege contra l'inflamazioni dannosi è e malatie cardiache. U vinu russu cuntene quantità sustanziali di antioxidanti cà u vinu biancu. Inoltre, l'esplorazione nantu à questu sughjettu deve esse cunsideratu. L'alcolu ùn hè micca adattatu per tutti. Certi pirsuni sceglienu di rimpiazzà u vinu cù altre dieti chì offrenu nutrienti simili. Avete da sapè chì u vinu interagisce cù altri medicazione cum'è antidipressanti, analgesici, anticonvulsivi, sedative è acetaminophen. Un individuu ùn deve beie vinu mentre sottu droga. Inoltre, u cunsumu eccessivu di alcolu hè dannusu per a vostra salute.

Post tags:

Nutrizionista. Bluffton University, MS In u mondu oghje, i mudelli di manghjà è di eserciziu di e persone anu cambiatu, è hè spessu u stilu di vita chì hè a causa di parechje malatie di dieta. Credu chì ognunu di noi hè unicu - ciò chì travaglia per unu ùn aiuta micca à l'altru. In più, pò ancu esse dannusu. Sò interessatu in a psiculugia di l'alimentariu, chì studia a relazione di una persona cù u so corpu è l'alimentariu, spiega e nostre scelte è i desideri per i prudutti specifichi, a difficultà di mantene u pesu di u corpu ottimali, è ancu l'influenza di diversi fatturi interni è esterni nantu à l'appetite. Sò ancu un appassiunatu cullezzione di vitture d'epoca, è attualmente, aghju travagliatu nantu à a mo Mercedes W1993 124. Puderete avè stumbled nantu à l'articuli chì sò stati presentati, per esempiu, in Cosmopolitan, Elle, Grazia, Women's Health, The Guardian, è altri.

Ùn avete micca permessu per registrà