L'ultime tendenze di salute, stile di vita è cultura pop furnite à voi!
 

Fb. In. Tw. Esse.

Déco Brésil hè stata fundata da una coppia franco-brasiliana sensibile à i cambiamenti suciali è naturali, a cumpagnia hè dedicata à prumove u cummerciu sustenibile in u Brasile, cun un focus particulari nantu à l'Amazone in i zoni di cunservazione prioritari.

Déco Brésil hè stata fundata da una coppia franco-brasiliana sensibile à i cambiamenti suciali è naturali, a cumpagnia hè dedicata à prumove u cummerciu sustenibile in Brasile cun un focus speciale in l'Amazonia in i zoni di conservazione prioritari.

Foto di : Renato Soares, Tepori Kamayurá camina à a casa di u so figliolu Aritana, cullizzioni Déco Brésil.

A cumpagnia Déco Brésil participa à u mudernu brasilianu: mudernità sustinibili cù e so narrazioni. Semu i messageri di quelli chì per parechji anni sò stati silenziu in u nostru prucessu di culunizazione dura. Déco Brésil hè stata fundata da una coppia franco-brasiliana sensibile à i cambiamenti suciali è naturali, a cumpagnia hè dedicata à prumove u cumerciu sustinibili in Brasile, cun un focus particulari in l'Amazonia in i zoni di cunservazione prioritari. U putenziale, a forza è a ricchezza di stu paese sò sempre prisenti

A storia di u fundatore / u pruprietariu è ciò chì li hà motivatu à inizià l'affari

Photo: Maria Domithila Marcello è Paul Sepaniak no festival "Un mondu... Di Culture: Da l'Andes à a Terra di Fuego" in Saint Gratien, França.

I pruprietarii di a marca: un architettu è urbanista Maria Domithila Marcello è l'imprenditore Paul Sepaniak sempre impegnati cù cause suciali, in u 2019 anu creatu Déco Brésil durante u periodu di covid 19, in una transizione di cambiamentu trà u Brasile è a Francia in u 2019. "Ùn hè micca un sicretu chì u Brasile hà parechje risorse naturali, ma ciò chì vulemu dimustrà cù Déco Brésil hè chì hè pussibule di prumove l'affari sustinibili in Brasile, in l'Amazone in i zoni priurità di cunservazione: cù guaranzia d'origine, trasparenza, tracciabilità. di a catena di pruduzzione è prumove u cummerciu eticu.» 

E sfide chì l'imprese / mercatu hè affruntatu
A più grande sfida chì avemu affruntà hè a scunniscenza di l'Europeani cù i prudutti brasiliani. Cù Déco Brésil, ognunu pò cuntinuà à u so livellu à una ecunumia suciale, sulidararia è ecu-rispunsevuli. Infatti, cù una larga gamma di prudutti cum'è creme, pezzi di decorazione di l'internu, pepite amazoniani o opere d'arti, ci hè qualcosa per ogni casa è ogni budget. I tesori artistici, culinari è artighjanali di u Brasil sò sempre scunnisciuti, Hè per quessa chì Deco Brazil vulia prumove questi prudutti in un showroom immersive in a regione di Parigi. Vulerianu fà scopre i prudutti è sparte a storia di u Brasile chì hè cusì ricca. 

L'opportunità chì l'affari / mercatu hè affruntatu

Cù un impattu concretu nant'à l'ecunumia è l'ambiente di u paese, Déco Brésil travaglia incantu per priservà, prutege è aiutà, sempre tenendu in mente chì cunsumà diversu aiutarà à custruisce un mondu megliu. Accumpagnanu parechji paesi di u populu Huni Kuin in u statu di Acre (Amazonia brasiliana) sviluppendu infrastrutture tecnologiche cum'è l'accessu à l'internet, ma ancu educativi è culturali.

Amazonie Immersive: un cuncettu per informà, unisce, sparte è priservà.

I fundatori ùn volenu micca solu fà scopre i so prudutti, ma una vera relazione cù i viventi chì li ispira i populi originali di l'Amazonia da quale venenu una grande parte di i so prudutti. Per questu scopu, anu creatu "Amazonie Immersive" (Immersive Amazon) cuncettu in 2022 per fà u mondu cunsciente di i prublemi ambientali di u Brasil. Grazie à Amazon Immersive, Déco Brésil sviluppa è sensibiliza diversi attori brasiliani è i mercati europei attraversu fiere, mercati, ma ancu avvenimenti immersivi è attelli educativi. 

Photo : Flying Rivers di Guilherme Meneghelli, foresta amazzonica rigenerativa, collezione Déco Brésil lanciata à u primu avvenimentu Amazonie Immersive Bruxelles 2022, à u centru culturale TALK CEC

Cunsiglii à l'altri nantu à l'affari

Comu avemu dettu à u principiu, simu quì per qualcosa più grande, ùn credemu micca chì una piccula cumpagnia chì agisce sola oghje, affruntendu un cartellu di grande cumpagnie di greenwashing, serà capace di sustene per un bellu pezzu. Hè una bona punta, à Déco Brésil circhemu partenarii di tutti i cuntinenti chì volenu cresce inseme, di manera rispettuosa è cù azzioni chì rispettu u pianeta, è dunque l'umanità è l'animali.

Ùn avete micca permessu per registrà