L'ultime tendenze di salute, stile di vita è cultura pop furnite à voi!
 

Fb. In. Tw. Esse.

CONSIGLI PER LA PERDITA DI PESO SUI SCIENTI CHE FUNZIONA EFFICACEMENTE PER E DONNE

RUNNING E PERDIDA DI PESO-min

A dieta è l'eserciziu sò chjave per a perdita di pisu trà e donne. Eppuru, assai altri fattori, cumprese i mudelli di sonnu è i livelli di stress, determinanu quantu pesu una donna pò mette.

A perdita di pisu pò esse gratificante quandu l'avvicinamenti ghjusti sò seguiti. Parechje donne sò dopu à sta ricerca, è sò attenti à a so dieta è l'esercitu. Tuttavia, ùn sò micca solu i dui fattori chì importanu postu chì altri aspetti entranu ancu in u mischju. I livelli di stress è i mudelli di sonnu, per esempiu, informanu u pesu tutale è u grassu di u ventre chì una donna averà. Mantene à leghje stu articulu per sapè nantu à i cunsiglii per a perdita di pisu chì aiutanu à e donne pèrdite pisu è mantenenu solu induve volenu.

i. Idrata tutta a strada

I studii dimustranu chì l'acqua potabile spessu aiuta à a ghjente perde u pesu senza una lotta. Questu hè chì spessu sbagliemu a sete per a fame, chì porta à più caloria. Chì ne dite di principià a vostra ghjurnata cù dui grandi vetri d'acqua? Questu avete aiutu à mantene a tendenza tuttu u ghjornu. Ricurdativi, menu calori chì pigliate, più chili vi prubabilmente scuzzulate.

ii. Andate lentu nantu à carbs raffinati

Pasta, pizza, salsiccia, pane, farina d'avena, chjamate tuttu; ci piacenu perchè sò pronti à manghjà. Avete mai pensatu à quantu influenzanu u vostru pesu tutale è u ventre grassu? Invece di fucalizza nantu à tali carbs, andate lentu nantu à elli. Invece, fucalizza nantu à l'alimenti sanu, cumpresu u risu, quinoa, fagioli è simili. Sò più sazianti è aiutanu à gestisce megliu a fame è i brami.

iii. Ad entrenamentu di resistenza à u mischju di eserciziu

L'eserciziu regularmente aiuta à perdiri pesu, ma l'aghjunghje a furmazione di resistenza à u mischju rende e cose più efficaci. Per esempiu, perchè ùn andate in palestra è utilizate u so equipamentu o alzà u pesu? Questu vi aiuterà à custruisce i vostri musculi è l'osse di più, soprattuttu s'ellu hè passatu 50. Inoltre, hè ancu efficace à rinfurzà a densità di l'osse, aiutendu à riduce i vostri risichi di l'osteoporosi è altri prublemi di osteoporosi.

iv. Praticate più yoga

Sè vo site una donna chì hè preoccupatu per a perdita di pisu, avete bisognu di fà più yoga. Ci hè evidenza chì a pratica di yoga aiuta à u corpu à luttà l'ansietà è i livelli di stress, chì tutti puderanu purtà à l'eccessiva indulgenza è l'alimentazione emotiva. Inoltre, a pratica di yoga pò ancu aiutà à cumbatte l'abbuffata, riducendu e calori totali chì pigliate in una sessione.

v. Aduprà piatti più chjuchi

Sè vo site preoccupatu per a perdita di pisu, avete bisognu di travaglià nantu à i vostri piatti, ottenendu quelli più chjuchi chì vi aiutanu à mantene a pista. Di sicuru, i studii nantu à a relazione trà i piatti più chjuchi è a perdita di pisu sò limitati. Eppuru, i studii d'osservazione mostranu chì fà i piatti più chjuchi hè ligatu à fà vi sentite più sanu più veloce chè i piatti di dimensioni normali.

vi. Masticate lentamente

Fà a vostra perdita di pisu un sognu si estende à cumu masticate. Avete da andà veramente lentu in masticazione s'è vo site seriu per perdiri pesu. Cumu a pratica pò sona, i studii suggerenu chì l'aumentu di i tempi di masticazione da 150% è 200% pò aiutà à prumove a perdita di pisu da 9% è 15%, rispettivamente. Ricurdativi, u più lentu masticate, u più veloce avete sanu, è più veloce avete sanu, u menu calori totali chì pigliate.

vii. Cuminciate a vostra ghjurnata cù una colazione sana

Cumincià a ghjurnata cù un colazione sana, sicuramente travaglià per aiutà à perdiri più pesu. I studii dimustranu chì manghjà un colazione curretta vi aiuterà à stà sanu tuttu u ghjornu, è più vi sentite sanu, più ridutta a vostra fame è a necessità di manghjà. Inoltre, l'enfasi di e proteine ​​​​cum'è parte di u colazione aiuta à sente più sanu è energizatu, riducendu u risicu di l'abbuffate è a necessità di manghjà ogni ora.

viii. Pruvate u digiunu intermittenti

Ancu s'è i circadori pensanu in modu diversu nantu à u digiunu intermittenti, hè generalmente accettatu chì stu mudellu alternativu di manghjà è di digiunu pò aiutà à perdiri pesu. I periodi di digiunu varianu è ponu esse da 14 à 24 ore. Perchè ùn cercate micca un mudellu chì viaghja megliu per voi? Puderete esse sorpresu di quantu pesu perderà, in più di altri benefici per a salute, cumpresi i livelli ridotti di zuccaru in digiunu è a sensibilità aumentata di l'insulina.

ix. Andate lentu nantu à i zuccheri aghjuntu

I zuccheri aghjuntu sò veramente dolci, ma a dulcezza ùn vene micca senza effetti secundari. U zuccheru aghjuntu prumove un guadagnu di pesu innecessariu, ma ùn manca di vitamini, antioxidanti è altri nutrienti critichi chì u vostru corpu necessita per funziunà è prosperà. Comu tali, andendu lentu nantu à soda, caramelle, succhi di frutta, è simili vi aiuterà à realizà u vostru sognu di perdita di pisu.

x. Tagliate l'alimenti trasfurmati

Ci piace l'alimenti trasfurmati perchè avemu un snack facilmente cun elli, è sò ancu pronti à manghjà. Tuttavia, sè vo vulete fà a perdita di pisu reale, duvete andà lentu nantu à questi alimenti. Sò assai ricchi di carboidrati, zuccheri è calori, aghjunghjendu à l'aumentu di pesu malsanu. Cum'è s'ellu ùn hè micca abbastanza, sò estremamente bassi di proteine ​​​​è fibre, dui cumpunenti dietetichi chì avete bisognu di esse pienu. Inoltre, presentanu assai sapori è culori artificiali, a maiò parte di i quali ponu dannà u vostru corpu. Andendu lentu nantu à elli certamenti farà a perdita di pisu reale.

xi. Gestisce u stress in modu più efficace

Vivemu in un tempu quandu u stress hè inevitabbile. Tuttu, da a pandemia di Covid-19 à a perdita di un travagliu à l'aspetti di a famiglia ci stressa. Eppuru, avete bisognu di mantene u stress in cuntrollu per perdiri pesu più efficacemente. I studii anu cunfirmatu chì quandu u stress vi tocca, hè più prubabile di overindulge, cede à i brami sani, è truvate indulge in binge eating. Fortunatamente, a bicicletta, a meditazione è a cunfidenza in un amicu di fiducia sò alcuni di i mezi efficaci chì vi aiuterà à gestisce u stress, aumentendu e vostre probabilità di perdiri pesu.

xii. Dorme abbastanza, aumentate a qualità di u sonnu è avete un pianu di sonnu stabile

Aumentà u vostru sonnu aumentendu l'ore di u sonnu vi aiuterà à perdiri pesu. I studii anu dimustratu chì avete più prubabile di manghjà più quandu vi private di u sonnu. Questu hè chì a ghrelin, l'hormone chì induce a fame, pare chì cresce cù a privazione di u sonnu. Spegne i luci è a musica in a vostra stanza di notte è stabilisce un prugramma di dorme regulare per gode di sessioni di sonnu di alta qualità.

cunchiusioni

A perdita di pisu pò diventà un incubo, soprattuttu quandu site una donna è avete parechji fatturi chì intervenenu. Tuttavia, ùn hè micca impussibile di perdiri pesu cum'è una donna. Questu articulu suggerisce diversi metudi chì anu travagliatu per parechje persone chì vulianu perdiri pesu. Hè simplice quant'è andà lentu nantu à carbs raffinati, riducendu u zuccheru aghjuntu, utilizendu piatti più chjuchi è fà porzioni più chjuche, eserciziu di rutina in u mischju, è parechje altre tecniche. Pudete fà!

Per l'ultimi anni, Tatyana hà travagliatu cum'è blogger sessuale è cunsigliu di relazione. Hè stata prisentata in riviste cum'è Cosmopolitan, Teen Vogue. Vice, Tatler, Vanity Fair, è assai altri. Dapoi u 2016, Tatyana hà focu annantu à a sessuologia, hà assistitu à diversi corsi di furmazione, hà participatu à cunferenze è cungressi internaziunali. "Vogliu chì a ghjente affruntà i prublemi sessuale in una manera puntuale! Dimenticate a timidezza, i preghjudizii è sentite liberu di vede un duttore sessu per aiutu o cunsigliu! Tanya piace à seguità a so flare per a creatività attraversu u mudellu, l'arte di graffiti, l'astronomia è a tecnulugia.

Ùn avete micca permessu per registrà