L'ultime tendenze di salute, stile di vita è cultura pop furnite à voi!
 

Fb. In. Tw. Esse.

Sequent Microsystems: una Storia di l'automatizazione domestica

Sequent Microsystems: una Storia di l'automatizazione domestica

Microsystems sequenti cuncepisce è produce schede di espansione I/O per Raspberry Pi. Amplianu e capacità di Raspberry Pi cù ingressi è uscite analogichi (0-3.3V, 0-10V, 4-20mA), ingressi otticamente isolati da 3 à 240VAC o DC, relè integrati, contatori di eventi, codificatori di quadratura, 1K/ Termistori 10K, input di sensori RTD, Clock in tempu reale cù batteria di salvezza, cumunicazione RS485/MODBUS, driver di carica MOSFET è TRIAC. Tutte e so carte utilizanu solu u portu I2C per cumunicà cù Raspberry Pi, lascendu tutti i pins GPIO dispunibuli per altre attività. 

A cumpagnia hè stata fundata in u 2017 da Mihai Beffa è Alex Burcea, ingegneri chì tutti dui sò cresciuti in Romania.

Mihai è Dana Beffa immigratu in i Stati Uniti in 1980. A furtuna di scappà di u "paradisu di u sucialismu" (chì parechji credenu ancu esse veru), sbarcò in Berkley, CA. Mentre era disastru per furnisce una vita per i so citadini, u sucialismu era bonu per una cosa: l'educazione tecnica. Mihai era un graduatu di l'Istitutu Politecnicu di Bucarest, è in settimane hà trovu un travagliu cum'è ingegnere elettricu.

In u 1982 si trasfirìu à Cupertino, è in l'anni à vene Mihai era implicatu cù parechje startups. B&C Microsystems, WebQuote, Software ZipMath, Wireless Seismic, Sequent Network per citarne solu uni pochi. 

In u 1983 i Beffa compru una casa in Cupertino, vicinu à a sede di Apple. Custruita in u 1950, a casa di pista di 1,300 sq. ft. era modesta per tutti i mezi, è malgradu i sforzi di mantenimentu sustinutu, era cascata. A vicinanza di Apple hà affettatu tuttu u quartiere. A maiò parte di e case di a strada sò state rimodellate o ricustruite. In u 2010 i Beffa anu decisu di ricustruisce a so casa.

2012 Google Street View di a vechja casa

In u listessu spiritu di l'imprenditorialità, u travagliu hè statu avvicinatu cum'è 100% DIY, tuttu da u pruprietariu. Dana hà criatu i piani di u pianu, Mihai hà intrutu in l'urdinatore è dopu à un feud di 2 anni cù u Dipartimentu di l'Edifiziu lucale, i piani sò stati appruvati è in 2012 hà cuminciatu a demolition.

2013 Google Street View durante a custruzzione

Mihai hà pianificatu u riscaldamentu è u rinfrescante radiante multi-zona, è l'automatizazione di a casa centralizata. Wireless ùn era micca troppu populari, cusì tutte e stanze eranu cablate per sonu, Ethernet è sensori di muvimentu è cunnessi à un locu cintrali. 

2014 Google Street View, prontu à spustà

2014, Mihai è Dana si trasfirìanu in a so nova casa

Un annu dopu si trasfirìu in a nova casa, è u prughjettu di l'automatizazione di a casa principia. Raspberry Pi era a scelta ovvia per u cervellu di u sistema, ma ùn avia micca capacità I / O. Ottu uscite di relè eranu necessarii per i sprinklers, ottu più per u riscaldamentu di zona è altri ottu per u raffreddamentu di a zona. Ottu ingressi analogichi eranu necessarii per leghje a temperatura di a stanza è ottu ingressi digitali per i detectori di muvimentu. Ottu altri inputs analogichi sarianu bè per leghje l'umidità di a terra, per implementà un sistema di irrigazione intelligente.

Diverse carte I / O cù relè, inputs analogici è digitali è porti seriali sò stati acquistati da eBay è u risultatu hè statu un incubo di cablaggio.

Mihai si dumandava s'ellu puderia custruisce una sola carta capace di gestisce tutte e tarei. A carta hè stata chjamata "Raspberry Pi Mega-IO Expansion Card" è duverebbe furnisce i seguenti: 

  • Quattru Outputs Open Collector
  • Ottu relè 2.5A/48V
  • Ottu ingressi digitali otticamente isolati
  • Ottu ingressi analogici 12-bit 0-3.3V

Alex, un ex impiegatu di Sequent Networks, hè statu cooptatu per scrive u software. À a fine di u 2017 i prototipi sò stati custruiti è pruvati. Stackable à ottu strati, a carta hà assicuratu chì ogni compitu di Home Automation pò esse purtatu cù una piccula pila compacta di hardware. A carta hè stata lanciata nantu à Kickstarter in ferraghju 2018, è 30 ghjorni dopu 401 sustinienzii anu prumessu $ 21,645 per aiutà à dà vita à u prugettu. Sequent Microsystems hè natu.

In seguitu, a carta Mega-IO hè stata rimpiazzata cù u Carta di domotica. Ascoltendu e richieste di i clienti, in l'anni successivi Sequent hà purtatu à a vita una serie di carte è accessori per l'Edifiziu, l'Industriali è l'Automazione Domestica chì custituiscenu u portfolio d'oghje. Tutte e carte sò impilabili à ottu strati, anu connettori pluggable, è tutti i tappi di connettori inclusi. I distanziatori di montaggio in ottone, noci è viti sò ancu inclusi.

A penuria chì hà afflittu l'industria di l'elettronica l'ultimi 3 anni hà dimustratu esse à tempu una sfida è una opportunità. Quandu e carte ùn puderanu più esse fabricate perchè i cumpunenti chjave (principalmente i microprocessori) ùn eranu più dispunibili, Sequent hà adattatu rapidamente. I prudutti sò stati riprogettati cù e parti chì eranu prontamente dispunibili. U software hè statu sviluppatu per monitorizà u stock di tutti i cumpunenti chjave.

Investendu in u so propiu futuru, Sequent hà acquistatu abbastanza cumpunenti chjave per assicurà un minimu di sei mesi di fornitura di pruduzzione cuntinua. À questu tempu, tutte e carte Sequent sò in stock è a produzzione quantità hè garantita per copre tutti i bisogni di i so clienti.

Lezioni amparate da l'esperienza Sequent ùn sò micca sfarente da tutti i sforzi precedenti. Ascoltate i vostri clienti. Ùn pudete micca suddisfà tutti in tuttu u tempu, ma pruvate in ogni modu. Pigliate e decisioni rapidamente è assicuratevi di mantene e vostre promesse. U successu seguitarà. Fate ciò chì pudete, cù ciò chì avete, induve site (Theodore Roosevelt)

MS, Durham University GP U travagliu di un duttore di famiglia include una larga gamma di diversità clinica, chì esige una vasta cunniscenza è erudizione da un specialista. In ogni casu, crede chì u più impurtante per un duttore di famiglia hè di esse umanu perchè a cooperazione è a cunniscenza trà u duttore è u paziente sò cruciali per assicurà a cura di a salute di successu. In i mo ghjorni off, mi piace esse in natura. Dapoi a zitiddina, sò appassiunatu di ghjucà à scacchi è tennis. Ogni volta chì aghju tempu, mi piace viaghjà in u mondu.

Ùn avete micca permessu per registrà