L'ultime tendenze di salute, stile di vita è cultura pop furnite à voi!
 

Fb. Stampa. Tw. Esse.

Pudete campà longu senza acqua ?

Pudete campà longu senza ACQUA-min

L'esseri umani necessitanu nutrimentu d'acqua constante per u funziunamentu propiu di u corpu. A ghjente ùn pò campà senza acqua per longu.

L'acqua hè un compostu chimicu trasparente, inodore, insapore, inorganicu, vicinu incolore. Hè un cumpunente impurtante di a vita. In fatti, l'acqua hè a vita. Inadegwate o mancanza d'acqua in u corpu risultatu in a desidratazione. Dapoi chì hè u solvente principale è forma u cumpunente maiuranza di cellule, tessuti, organi è sistemi di l'urgani, ùn ci vole micca assai prima chì u vostru corpu soffre considerablemente. sicondu l'ambienti è l'attività chì unu hè implicatu, unu hè prubabile di pudè sopravvive à un intervallu di tempu specificu prima di soffrenu a desidratazione aguda chì pò esse fatale. U statu di disidratazione si faci rapidamente, pruvucannu a fatigue eccessiva è a sete.

Ci sò effetti di ùn cunsumà abbastanza acqua?

A qualità di a salute umana dipende da a quantità di acqua cunsumata. Una persona hè prubabile di piglià una quantità adatta d'acqua secondu a so sete. Senza acqua, u funziunamentu normale di l'organi di u corpu hè alteratu. U risultatu finali hè chì u cervellu manda signali à i glanduli è i musculi per riduce u funziunamentu. Per esempiu, l'ossidazione hè rallentata chì significa chì a respirazione hè alterata, per quessa, ùn ci saria micca energia abbastanza per eseguisce altre funzioni meccaniche bè. À questu puntu, a poca energia prodotta serà dedicata à u funziunamentu di l'urgani cum'è u battu di u core è u funziunamentu di u fegatu. Inoltre, l'acqua inadegwata in u corpu pò purtà à un sbilanciu elettrolitu-acqua in e cellule, chì affetta u putenziale osmoticu. Una cumminazione di questi avvenimenti finiscinu in un rendimentu di u corpu affettatu, chì significa a temperatura di u corpu senza regulazione, a pressione sanguigna sbilanciata, difetti di u funziunamentu di e cellule, a pelle secca, articulazioni è musculi debuli, etc.

Cunsiderate questu esempiu, u corpu utilizeghja l'acqua per sintetizà u sudore, chì diminuite a temperatura di u corpu quandu si evapora. In l'eventu di a so assenza, u corpu ùn pò micca fà sudore. Questu porta à una elevazione periculosa di a temperatura è pressurize i fluidi in u corpu cum'è u sangue. Questu pò esse riduzzione di u voluminu di sangue è a circulazione di sangue bassa, pò purtà à una riduzzione estrema di a pressione di sangue, chì eventualmente porta à a morte o a inconscenza. In più, u sistema digestivu rallenta, è a bocca si secca. L'acqua elimina e toxine cuntenute in e cellule è li scarica cum'è diossidu di carbonu è rifiuti nitrogenati inurine. U corpu ùn pò micca eseguisce questi prucessi in modu efficiente cù l'acqua inadegwata, cusì facenu accumulà e tossine. Questa accumulazione tossica mette in periculu i reni, dunque prubabile di causà morte è fallimentu organicu estensivu.

Quale periodu pò sopravvive una persona senza piglià acqua?

U corpu abbisogna abbastanza acqua per eseguisce parechji roli impurtanti cum'è sustene e cellule è assicurà a temperatura interna hè equilibrata. Certi studii mostranu chì un individuu pò sopravvive per circa trè ghjorni senza acqua. In ogni casu, certi fatturi, cum'è cumu u corpu utilizeghja l'acqua è a quantità chì necessita, affettanu questu. Fatturisti chì puderanu cambià a quantità di acqua chì u corpu necessita includenu livelli di attività, età, sessu, fatturi fisichi cum'è pesu è altezza, è a salute generale. U tipu d'alimentu cunsumatu da un individuu influenza ancu a quantità d'acqua da beie. Per esempiu, un individuu chì cunsuma l'alimentu chì cuntene una quantità elevata d'acqua, cum'è ligumi, succhi o frutti, puderia micca bisognu di piglià a listessa quantità cum'è quellu chì hà pigliatu pane, grani è diversi alimenti secchi. E cundizioni cum'è l'ambiente in quale una persona vive affettanu a quantità di acqua chì utilizanu. E persone chì vivenu in i lochi caldi sperimentanu a sudore chì causa più perdita d'acqua. Tuttavia, quelli chì campanu in un ambiente cù u cuntrollu di u clima ùn sudanu micca, chì implica chì ùn anu micca aduprà assai acqua.

Periculi di disidratazione

A volte, i sintomi di a desidratazione ponu accade rapidamente. In casu chì u corpu cumencia à eliminà l'acqua, i signali sò mandati à u cervu per stimulà una risposta, dopu chì u corpu si nota. Parechje persone ùn sò micca cuscenti di sintomi minuti di desidratazione cum'è avè un sensu di sete o bocca secca. Per parechje persone, piglià l'acqua quandu anu sete li offre abbastanza per prosperà è funziona. Rispondi à sti signali è beie più acqua hè cruciale in u corpu. A ricerca dice chì l'acqua comprende u 60% di u pesu tutale di u corpu di un individuu.

 Perdennu circa 3% di stu pesu per via di a perdita di l'acqua pò esse risultatu in a desidratazione. Sempre chì sti signali sò ignorati o ùn ponu micca piglià l'acqua, u corpu risponde. U cervu manda un signu per urinate menu, o u corpu riserva l'acqua. Cusì, u funziunamentu di i rini hè rallentatu. A disidratazione pò esse risultatu in diverse alterazioni significati in u corpu, cum'è mal di testa, vuoti di energia o lentezza, cramps di calore, vertigini, colpu di calore, cunfusioni, convulsioni, gonfiore di u cervellu, temperatura di u corpu incontrollata, articuli rigidi chì ponu infine attaccà è ùn funziona micca bè. Piglià l'acqua cunsistenti mantene a salute di e cellule. In più, quandu u corpu di a ghjente perde assai acqua, sti celluli cumincianu à diminuite mentre l'acqua scorri da elli.

Funzioni di a dieta in a disidratazione

Piglià acqua pulita hè l'ultima strategia per esse idratatu, altre bevande cum'è succhi di frutta, tisane è brou aiutanu ancu à l'idratazione. In più, parechji alimenti anu acqua chì aghjunghje fluidu à u corpu, cumpresi baga, verdi è frutti. Tuttavia, micca tutti i pasti aiutanu à idratà u corpu. L'alimenti salati è secchi cum'è chips salati, prudutti impanati è snacks imballati aggravanu a desidratazione.

cunchiusioni

L'idratazione hè impurtante per sustene a vita umana. Ancu s'è certi individui puderanu esse capace di sopravvive per parechje settimane senza piglià pasti, solu gestiscenu uni pochi di ghjorni à u più senza acqua. Manghjendu cibi chì cuntenenu più acqua è acqua potabile aiuta à prevene a desidratazione. A vita senza acqua provoca a desidratazione chì affetta significativamente u corpu. Basatu nantu à i livelli di eserciziu è l'ambiente di l'individui, puderanu vede alterazioni in i so corpi dopu qualchì tempu. In casu chì qualchissia hà avutu vomitu o diarrea, i so corpi tendenu à perde più acqua. In generale, l'acqua potabile individuale in u mumentu chì si sentenu sete ùn deve esse vulnerabile à a desidratazione.

Post tags:

Nutrizionista, Università di Cornell, MS Credu chì a scienza di a nutrizione hè un aiutu maravigliu per a migliione preventiva di a salute è a terapia adjuntiva in u trattamentu. U mo scopu hè di aiutà e persone à migliurà a so salute è u so benessiri senza torturà elli cù restrizioni dietetiche innecessarii. Sò un sustinitore di un modu di vita sanu - ghjocu sportu, ciclu, è natà in u lavu tuttu l'annu. Cù u mo travagliu, sò statu prisentatu in Vice, Country Living, a rivista Harrods, Daily Telegraph, Grazia, Women's Health, è altri media.

Ùn avete micca permessu per registrà
.mkdf-page-footer .mkdf-footer-bottom-holder .mkdf-grid { width:100% !impurtante; }