L'ultime tendenze di salute, stile di vita è cultura pop furnite à voi!
 

Fb. In. Tw. Esse.

BENEFICI PER A SALUTE, USI, E EFFETTI SECONDARI DI RED CLOVER

BENEFICI PER A SALUTE, USI, E EFFETTI SECONDARI DI RED CLOVER-min

U trèfolu rossu hè ancu chjamatu Trifolium pretense, una pianta erbacea rosa scura nativa di l'Asia, l'America di u Nordu è l'Europa. Hè una pianta erbacea assuciata à a famiglia di legumi di piselli è fagioli.

In a salute, u trèfolu rossu hè utilizatu per diagnosticà cumplicazioni respiratorii cum'è a tosse, l'asma è a bronchitis. Inoltre, pò trattà i disordini di a pelle cum'è a psoriasis è l'eczema, è e cundizioni inflamatorii cum'è l'artrite, è e sfide di salute di e donne. Contenenu ancu alti livelli di isoflavones. Queste sustanzi agisce cum'è fitoestrogeni chì sò chimichi chì s'assumiglia à l'estrogenu in l'hormone femminile. Certi casi sò in crescita oghje da carenze nutrizionali, prublemi menstruali, è altri malfunctioning di u corpu. A parte di fioritura di u clover rossu hè aduprata com'è extracte, guarnizione o comestible. Dunque, una suluzione deve esse stabilita per empower a sucità. Questu articulu spiegà i benefici, l'usi è l'effetti secundari di u trèfolu rossu.

Benefici per a salute

Allevia i sudori notturni è i vampate di calore

Siccomu u trèfolu rossu hè carricu di isoflavoni, a ghjente crede chì aiuta à diminuisce a gravità è a freccia di certi sintomi di a menopausa, cum'è i vaghjime è i sudori di notte. I scientisti anu truvatu chì sta pianta hà effetti pusitivi nantu à i sintomi di a menopausa. A ricerca realizata in 2017 offre à 59 donne un supplementu cù battìri amichevuli è trèfoli rossi, dimustrendu chì anu dimustratu una notevole calata di sudori notturni è vampate di calore. Similarly, un studiu realizatu in 2016 da a rivista di Ginecologia è Obstetricia hà revelatu chì u trifogliu rossu riduce i vampate di calore. 'quantità, in particulare in e donne cù vampate di calore estreme - sperienze cinque o più per ghjornu. U trèfolu rossu pò aiutà à altri sintomi ligati à a menopause, cum'è l'ansietà, a depressione è a secchezza vaginale, ancu s'è a ricerca hè sempre necessaria per spiegà sta pianta.

Aumenta a densità ossea in e donne in menopausa

A calata di l'estrogenu circulante in a fase di a menopausa si traduce in una perdita di l'osse chì, dopu à qualchì tempu, puderia finisce in l'osteoporosi. U trèfolu rossu hà una varietà di fitoestrogeni cunnisciuti com'è isoflavoni, chì imitanu l'estrogenu cuntenutu in u corpu umanu. Ricerche realizate in u 2015 da una università in Danimarca hà prupostu trèfoli rossi à 60 donne in menopausa normale per 3 mesi. Hà dimustratu chì i cumposti di sta pianta puderia accelerà a sintesi di novi osse, boostbone densità, è ritardà a tarifa chì u calciu hè eliminatu da i tessuti di l'osse per l'uptake in u sangue.

Supporta a Salute di u Cori

Certi studii mostranu chì u trèfolu rossu puderia aumentà a salute di u core in e donne postmenopausal. L'isoflavoni in questa pianta sò pensati per esse daretu à questi effetti. A rivista realizatu in u 2006 in una certa università in Chicago hà trovu chì l'estratti da u trifogliu rossu riduce a quantità di una varietà di grassu chì si trova in u sangue cunnisciuta cum'è trigliceridi mentre eleva i livelli di colesterol HDL "bonu". Un altru studiu hè statu fattu in e donne in postmenopausa chì cunsumanu trèfoli rossi da 4 mesi à un annu hà stimulatu a salute di i so cori. Questu hè stata per una elevazione notevuli in u colesterolu HDL è una calata di i livelli di colesterolu generale è LDL. In u 2015, una ricerca realizata in 147 donne cù sintomi post-menopausali hà revelatu chì u cunsumu di 50 milligrammi di Rimostil (trifolu rossu) per ghjornu per un annu annu riduce u colesterolu "cattivu" LDL di 12 per centu. Cusì, i circadori cuncludi chì u studiu deve esse realizatu più indipendentemente da certi risultati.

Favorisce a salute di i capelli è di a pelle

A ghjente tradiziunale usava trèfoli rossi per rinfurzà a salute di a pelle è di i capelli. A ricerca muderna in questu aspettu pare incuragisce, ma più studii sò necessarii per aghjunghje più benefici. A ricerca realizata nantu à 30 omi chì anu utilizatu clover rossu in u scalp ogni ghjornu per quattru mesi hà dimustratu una elevazione di 13% in u ciculu di crescita di u capeddu (fase anagen) è una caduta di 29 per centu in a perdita di i capelli (telogen). Un'altra ricerca realizata in 109 donne in postmenopausa hà dimustratu chì u cunsumu di 80 milligrammi da i prudutti di trèfoli rossi per 3 mesi hà stimulatu notevolmente l'aspettu di i capelli è a pelle di i participanti, a qualità generale è a struttura.

cioccu

U trèfolu rossu hè spessu utilizatu in u trattamentu di a covula è di e diverse cundizioni ligati à a gola, cum'è mal di gola è bronchite. Clover rossu cum'è tinture aiuta à diagnosticà cumplicazioni di a pelle cum'è psoriasis è eczema. Inoltre, hè diventatu populari in tutta l'America di u Sudamerica cum'è una pianta furastera per migliurà a qualità di a terra.

Eterni Side

Ancu l'effetti secundari sò scarsi, alcuni includenu menstruazione prolongata, spotting vaginal, nausea, mal di testa è irritazione di a pelle. Inoltre, pochi casi signalati, ma effetti latu periculosi di trifogliu rossu. Un rapportu in u 2007 hà dimustratu chì una donna di 53 anni hà avutu un sanguinamentu subaracnoide, chì era una varietà di colpi dopu avè cunsumatu un supplementu di 250 grammi di trèfolu rossu è altre 8 erbe per diagnosticà i vampate. Per quessa, l'hemorrhage hè stata direttamente assuciata cù u clover rossu. Un altru studiu realizatu nantu à una donna cù 52 anni hà truvatu vomitu estremu è dolore di stomacu dopu avè cunsumatu 430 milligrammi di stu pruduttu consecutivamente per trè ghjorni. I medichi anu stabilitu chì questu extracte interferiscenu cù methotrexate, un medicamentu di psoriasis.

Interazioni droghe

Diversi erbe naturali interferiscenu cù l'efficienza di i medicazione utilizati. In particulare, u clover rossu interferiscenu cù methotrexate, contraceptivi orali, tamoxifen, medicazione di terapia di sustituzzioni hormonale, è diluenti di sangue cum'è Plavix o aspirina. Ricertamenti, a ricerca in 88 donne chì cunsuma tamoxifen (medicazione per u cancer di u senu) hè stata fatta è stabilitu chì ùn ci era micca effetti secundari dannosi o interazzione di droga durante sta medicazione. Tuttavia, ci deve esse prudenza quandu si usa tamoxifen è clover rossu finu à chì i medichi anu dati di sicurità. A causa di a larga gamma di pussibuli interazzioni di droga per u trèfolu rossu è pocu infurmazione nantu à questu aspettu, cumunicà cù i medichi prima di principià novi supplementi.

cunchiusioni

I medicazione tradiziunali anu utilizatu clover rossu cum'è erba per diagnosticà una larga gamma di cundizioni di salute, cumprese l'artrite, i flussi di calore, i disordini di i capelli, a pelle è l'osteoporosi. Certi studii anu revelatu chì u cunsumu di 40-80 milligrammi di trifogliu rossu per ghjornu riduce i vampate di calore estremi in e donne in menopausa, ancu s'è l'evidenza ùn hè micca cumplettamente satisfacente. Malgradu avè i valori di sicurezza adattati, l'effetti secundari ligati à stu pruduttu includenu vomitu, spotting vaginal, nausea è mal di testa. Inoltre, per via di e so proprietà estrogeniche minuscule, l'allattamentu, a gravidanza, i disordini di l'hémorragie, è i prublemi sensibili à l'hormone, a ghjente duverebbe evitari l'utilizazione di trèfoli rossi. Per salvaguardà a vostra vita, hè cunsigliatu di cunsultà i prufessiunali medichi prima di utilizà stu pruduttu.

Monika Wassermann hè un duttore è un scrittore freelance basatu in u Regnu Unitu chì vive cù u so ghjattu Buddy. Scrive in parechje verticali, cumprese a vita, a salute, u sessu è l'amore, relazioni è fitness. I so trè grandi amori sò i rumanzi vittoriani, a cucina libanese è i mercati vintage. Quandu ùn hè micca scrittu, pudete truvà ella chì prova di medità più, sollevamentu di pesi, o vaghjime in cità.

Ùn avete micca permessu per registrà